17 januari 2012

Monster

Det här året nångång kommer det en ny skiva med KISS. Det blir spännande tycker jag. Monster heter den, och av vad jag läst att Paul Stanley säger om den så är albumet visst riktigt bang on! Då vet man ju inte om han bara är väldigt självgod, eller om den faktiskt är det. Men måste ju våga tro på det än så länge, då han ju faktiskt sågat andra KISS-album, haha. Så kanske det är riktigt bra. Deras senaste skiva SOnic Boom, som kom 2009 var ju faktiskt bra. Klart det fanns låtar jag hoppar över när jag lyssnar på skivan. Men jag kan bara inte sluta störa mej på denna Tommy Thayer som tagit över efter Ace! Ajaj, det är nåt med han som inte riktigt stämmer. Har inget emot Eric Singer, som då är istället för Peter Criss, men den där Tommy. En spark i skrevet och en rejäl luggning eller nåt borde han få sej.

Speciellt en låt från Sonic Boom kan jag inte få nog av. Nog kan karln ännu...Jojo! Paul Stanley for president ;) Haha. Så jag bjussar väl på den låten då iaf..Say yeah!


Så nu är det bara att vänta på att den där Monster ska komma ut, så man får risa eller rosa :) Fast skulle den inte vara bra så är det ingen större fara, jag har ju 30 andra skivor med KISS som jag kan lyssna på då ;)

Inga kommentarer: