29 januari 2012

Hey big spender!

Jag vill nog inte ens veta hur mycket pengar jag spenderat under den senaste veckan. I Tisdags åkte jag till Luleå, och då slängde jag iväg en o annan slant på en klänning, kofta, 4 par strumpbyxor, Jägarna 1 och 2, skålar, örhängen, 4 nagellack etc etc.
På kvällen drack vi lite vin, Josefin och jag, och snackade om allt och inget hela natten. Lika roligt som vanligt :)
På onsdagen tog vi en tur till ICA Maxi och spenderade ytterligare lite slantar. Mycket bra början på veckan!

När jag kom hem på torsdagen tog jag omvägen hem och hoppade av på busstationen istället för nere vid Nyborg och sprang till ICA och hann precis dit för att hämta ut mina två paket med mina nya, snygga skor och underkläder.
Efter en rask promenad hem fann jag 2 paket från cdon på köksbordet innehållande Rocky-boxen med alla Rocky-filmerna och min efterlängtade Jack London-bok "The people of the abyss". Betalade genast räkningarna.

På fredagen fick jag mej en present av älsklingen min, en rosa Nikon-kamera som tar riktigt fina bilder plus att han fick sitt hemmabiosysem. Så fredagskvällen spenderades i soffan med snask och Cobra. Ville se Rocky, men det fick jag visst inte, haha, men men...Cobra är ju också bra! Synd man inte har en karlakarl som vill se pangpang, action och muskler utan vill se Narnia och Twilight ;) Vad är det för kvalité på männen nu för tiden? Hehe

På lördagen får Ida den bra idéen att vi ska ta oss en tur till Luleå på söndagen. Jag tänkte det kunde ju vara kul att haka på, även om jag inte skulle köpa nåt. Men det gick ju si så där. Pengar har bränts kan jag ju säga. Bilen blev full! Vi fick med oss en ny möbel att ha TVn på och med massor av lådor, kläder, 20-årspresent till Elin, magnetgrejs man hänger knivar på, plunta, sängkläder med Hello Kitty på till mej och Mumintrollen till Jonas, ett nytt täcke till Brave Heart och mycket mer..Ujuj, men det var det värt. Dagen har varit helt underbar!

Möbeln fick vi ihop..tillslut. Väldigt luddig instruktionsbok måste jag säga, haha. Jonas byggde, jag tittade på, assisterade lite och åt snask :D

Nu är det bara att ladda inför en schemalagd marknadsvecka. Sen är det slutsnaskat...annars kommer jag ju aldrig se ut som Sylvester Stallone ;)

2 kommentarer:

REGNSJUK. sa...

Men hej och hå, jag tror minsann att du och jag har köpt likadana klänningar? Indiska? :) Fast min klänning går i blått och grönt, men det är exakt samma mönster! Great minds think alike, och så vidare. :)

Isabell sa...

Haha, klart det är från Indiska. Var det enda jag hittade där som föll mej i smaken, jag som jämt hittar så mycket där. Men nu var det bara kulturtantskläder :D Haha.