23 januari 2012

Bussa 3 kommuner bort

Imorgon blir dett upp i ottan, eller rättare sagt idag då klockan passerat midnatt, för att klä sej i dugliga kläder och ta 8-bussen (inte lika kul som att säga 6-bussen...) till Luleå för att spendera lite tid hos Josefin och förhoppningsvis träffa syster Cecilia också.
På schemat har vi att sprätta nån liten slant ute i butikerna och dricka lite vin. Ja, lite var kanske en underdrift. Det blir roligt!

Mindre roligt är att min väckarklocka ringer om ca 4 timmar. Men nog ska det gå bra. :)

Igår beställde jag ett par fina skor med klackar. Idag har dom skickats, så dom ligger väl på ICA och väntar på mej när jag kommer hem på torsdag, whoopeee! Hoppas att jag kan ha dom. Min Jack London-bok skickades idag också, så den ligger väl i brevlådan imorgon. Råkade dessutom beställa en box med alla Rocky-filmer idag. Den var ju på rea och kostade bara 250kr, så var ju lika bra att passa på!

Förövrigt så ska jag försöka komma på nåt roligt att skriva om, nåt med lite åsikter och faktiskt ha ett ämne. Men hjärnan går på mycket tomgång, så är lite klurigt. Förslag? Har nog åsikter om det mesta egentligen...

Hittade den här gamla bilden i datorn. Är från gymnasiet nångång då jag var till Jokkmokk och lekte med Josefin. Vi filmade en musikshow med diverse olika "hits". Inga frågor om våra acessoarer tack, för det finns nog ingen förklaring. Det kändes väl rätt just då ;)

Inga kommentarer: