16 januari 2012

Bloggkändisar?

Det har jag funderat länge på, det där med att bli känd för att man skriver en blogg. WTF? Vad har vi för kändisar nu för tiden egentligen? Hade skämts ögonen ur mej om jag hade blivit känd för bloggande. Då är man väl hellre känd för nåt bra...typ rockstjärna eller nå! Fast rockstjärnor nu för tiden, inte en chans att dom banden som kommer nu ännu står på scenen om 30 år och rockar röven av banden som kommer då. Det var bättre förr! Dom bästa rockbanden som finns nu, är ju ändå dom som även fanns för 30-40 år sedan. Det var mer show då, bättre låtar, mer på riktigt!
Fan, en tidsmaskin hade jag velat ha.



Trodde jag blev lurad igår när Jonas sa "Svälj 10 vitpepparkorn med vatten. Det hjälper mot magont". Trodde väl inte riktigt på det, men gjorde ett försök. Magontet är kvar, men inte lika mycket. Illamåendet kommer och går.

Frågade syster Sandra idag, som brukar veta det mesta, om det stämmer det med vitpepparn. Hon sa att det tydligen ska göra så att man inte blir magsjuk iaf. Så ja, då kanske det var bra att jag åt dom då. Fast tror ändå inte det här är magsjuka. Då borde man väl ha kräkts eller nå, haha, det har jag då inte gjort. Och nej, det är ingen bebis! Haha



Vad ska man blogga om egentligen? Alla verkar ju ha nån nish, en slags röd tråd iaf. Men jag vette tusan alltså, har ju inget sånt där "spännande" att skriva om. Kanske modeblogga;



Innan jul var jag in på en av mina favoritaffärer och hittade 2 helt underbara klänningar. Dom måste ha varit menade för mej för det fanns bara en av varje och dte var min storlek! Så skuttade glatt ut från affären med mina klänningar med ett totalt värde av 150 kr. Släng er i väggen överklassen..det är på Kupan fynden finns! Garanterat ingen som har exakt samma outfit på sej ;)



Men det var nog slutet på min modebloggarkarriär. Eller så kanske jag tar mej till Kupan nästa gång jag får pengar ;)


Längtar till sommaren gör jag då. Så man får gå barfota och vicka på tårna i gräset och grilla. Slippa bylta på sej tonvis med kläder ute och kunna ha klänning utan strumpbyxor.




Juli 2011

Inga kommentarer: