15 januari 2012

Fredag-söndag

Så var den helgen över. Bara att vänta på Ghost Hunters som går halv 2 i natt på sjuan, sen kan man gå och lägga sej och vänta på måndagen.

Fredagen var vi på go-middag hhos Jonas mamma. Proppmätta gick vi därifrån sen, och jag tror jag förfrös vaderna litegrann. Men det har ordnat upp sej nu. En oplanerad liten tripp till Opera blev det sen. Det var ju karaoke! Blev feg och vågade mej inte upp först. Men så kom karln som höll i det och drog upp mej å scenen för att köra till Mustang Sally, haha. Han tvinga på mej att sjunga en låt sen, valde Strutter med KISS. Sen blev han eld och lågor och ville jag skulle sjunga ännu mer. Haha, så drog en till lite senare :)

Lördagen var det smällkallt ute, så blev en innedag med TV och lite snask för att sedan tvnga sej upp på söndagen för att promenera upp till mamma för att utföra en lovad städning.
Jag tyckte att jag gick och gick i evigheter, utan att komma fram. När jag äntligen var framme såg jag att det bara hade gått 37 minuter at gå dit :D Haha.
På hemvägen börjadej ag dock må jätteilla och fick senare även ont i magen. Vet inte om det är nån slags magsjuka eller vad fan det är, men det löser sej nog :) Kanske har försvunnit när jag vaknar imorgon. Hoppas hoppas!
Fick mej iaf mina 500kr för städningen (bra timlön där, haha, då städningen bara tog ca en timme) så nu kan jag köpa ett årskort för sms till yuppienallen min :)

Nu var det bara att komma på aktiviteter för kommande vecka då. Kanske gitarren får klättra ner från väggen och göra mej sällskap. Den har inte fåt nog med kärlek senaste tiden tror jag.

1 kommentar:

Sara sa...

Annars finns det ju en hel del te hemma hos mig, om du skulle få tråkigt ;)