11 januari 2012

Hej då tvåtusenelva!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Sköt iväg en nyårsraket
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga såna
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jo
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Finland
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Mer än ett rum i lägenheten
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 15 november, för då sa dom att vi blev uppsagda
8. Vad var din största framgång 2011? Körde 40km/h i en mil och kunde kontrollera växelspaken själv...
9. Största misstaget? ...höll på att köra i diket då jag såg en tjäderhöna i diket o började skrika o tappade känseln i benen o kontrollen på bilen var som borttappad
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara ryggen som krånglat
11. Bästa köpet? Bokhyllorna kanske :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? Inredning, alkohol o presenter till mej själv tror jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När ledningen såg så dystra ut när jag sa hej då, att man gjort sånt starkt intryck
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Say yeah, Nothing else matters.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Målat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mej
18. Hur tillbringar du nyår? Tillbringade nyåret med syster Sandra o Jonas i Vuollerim
19. Blev du kär i år? Inte i nån person iaf, det hade jag redan klarat av 2008. Men i ponnyn kanske :)
20. Favoritprogram på TV? Allt dom visat med Simon o Tomas
21. Bästa boken du läste? My booky wook 2
22. Största musikaliska upptäckten? Billy Bragg
23. Något du önskade dig och fick? En Kånkenrygga
24. Något du önskade dig men inte fick? Ett hus
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Åt tårta, öppnade paket, hade kalas, spelade krocket
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det känns som så bra nu så orkar inte rota mer i det nu
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Från woodstock till rockkonsert i regnbågsland..kanske
28. Vad fick dig att må bra? Fabriken
29. Vem saknade du? Englands-familjen o Josse som jag inte träffade nog mycket
30. De bästa nya människorna du träffade år 2011? Träffade väl bara några nya människor på jobbet

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

Åh, vad glad jag blir när du bloggar! :) Saknar dig så mycket, min fina norrlänning. Kommer jag någon gång uppåt så finns det inte en chans att jag missar att hälsa på dig. I år hoppas jag verkligen att det kan bli av...