25 oktober 2013

Typiska svenskar

OJa det är vad vi är idag. Det är ju fredag så vi slog till och åt "tacos" (egentligen tortillas då) till middag för att nu hugga in på chipspåsen framför en film. 

Det blev den första Sherlock Holmes-filmen (kommer aldrig ihåg vad dom heter). Vet inte hur många gånger jag sett dom, men dom är ju helt brillianta! Har inte ett enda klagomål att komma med, förutom att det borde göras fler i serien ;) 
Allt är så fantastiskt bra, kameraarbetwt, klippningen, regin, musiken, storyn..och för att inte tala om hur perfekta Robert Domney jr och Jude Law är i sina roller! 

Trodde inte att jag skulle gilla filmerna, men så köpte jag en för några år sen som samlade damm i filmhyllan ett par månader innan jag tillslut orkade ta mej tid att "plåga mej igenom den". Satt som klistrad och vart helt blown away! Haha, så fel man kan ha ibland ;) 



Imorgon ska jag sy lite (håll tummarna!) och sen på go-middag hos syster Cecilia. Det blir roligt! 


Inga kommentarer: