21 oktober 2013

Måndag

Nog var det gode skönt att få ligga kvar under flufftäcket i morse när Jonas gjorde sej klar för att fara iväg och sa "Det är minus 9 ute!! Fyy faan!" Hehehe. 
När jag tog mej utanför dörren för att möta upp han i stan var det 1 plusgrad ute, kändes lite lagomt kallt, haha. 

Snart kommer Bodil hit, det är alltid lika trevligt. Tekokaren går varm (höhö) och man får skratta mycket. Vilken tur att hon pluggar på distans via universitetet här så hon måste hit några dagar titt som tätt!

Om 2 veckor flyttar ju syster och Niclas ut hit nära oss, så perfekt! Ena systern några minuters promenad åt ena hållet och andra systern några minuters promenad åt andra hållet...så Bullerbyaktigt ;) haha. 

2 dagar till innan pengarna rullar in! Då ska jag äntligen få gå och köpa en tröja, har banne mej inga så blir jobbigt varje gång man känner för att ha byxor på sej. Hittade en fin lila, lite stickadaktig tröja. Praktiskt att kunna dra över en ärmlös klänning nu också under vintern. 

Vilket utomordentligt tråkigt inlägg. Säg vsd tusan jag ska skriva om? Kanske alla mina dyra märkeskläder, mina skönhetsoperationer och nätmobbning? Verkar ju vara populärt. En chai latte och en fräsch räksallad på det medans manikyren torkar då'rå ;) 

Inga kommentarer: