11 oktober 2013

Lite kulturell

Ja om ett par timmar ska vi vara kulturella och gå på teater! Skönt att bo på ett ställe som faktiskt har en teater :) i jokkmokk var det lite snålt på den fronten. Nog kom det väl nån pjäs då och då som spelades på Folkets Hus, men man bommade jämt då jag aldrig såg affisherna förrän det var för sent. 

Då jag kört naturell look hela veckan var det kul att kleta på sej lite foundation, puder, ögonskugga och mascara :) plockade brynen när jag ändå var igång och såg att det var enmassa gyllenblonda strån där mitt i lurvet, vart tusan kom dom ifrån? Haha

Kvällens outfit . Bara de turkosa brillorna som fattas, men dom ligger och torkar efter sitt bad. 

Testade även mitt nya, tjusiga 10krs-nagellack jag fyndade på dollar store förra veckan. 

Smörja händerna lite bara så är man fit for fight. Nya vintermockasinerna ska få göra sin ordentliga premiärtur också, det är ju lite kyligt nu på kvällarna :)

Återkommer med en recension imorgon av pjäsen! 

Inga kommentarer: