24 oktober 2013

Sova

Det här med att sova alltså, det måste vara det svåraste jag vet! Kan man gå nån kurs tro? Haha

Varje natt samma sak, jag går och lägger mej med tunga ögonlock och helt slut, gonar in mej under täcket i världens skönaste säng...sen ligger jag där i flera timmar utan att somna! 
Tillslut slocknar man väl fram mot morgonkvisten, sover några timmar och sen upp igen. Oftast vaknar jag flera gånger under sovtiden också. Är redigt less må jag säga! 

Sova dåligt har jag gjort sen högstadiet. När jag for till Southampton sov jag bra i det andra huset vi bodde i, men sen var det kört när jag kom tillbaka igen. 
När jag o jonas flyttade till nyborg sov jag som en stock! Gudars så skönt det var! 
Men vi flyttade ju därifrån för snart ett år sen, så har väl varit mestadels sömnlöst sen dess. 

Nån som har nå bra sovtips? :) 




Inga kommentarer: