17 juni 2009

how far would you go...

Vilken händelserik dag jag haft idag...

Jag vaknade, skulle gå till affären och köpa lite nudlar. På vägen dit ser jag två snubbar komma cyklande, det såg spännande ut på håll och jag tänkte "Habba habba, vad är det där för pudding? I Jokkmokk? har jag aldrig sett". Så det var spännande att se när de kom närmare för att se vad det var för nån..jo hej och hå...det avr Jonas och hans lillebror Ka! så det var Jonas jag spanat in...bör tilläggas att jag har lite dålig syn utan brillor och inte känner igen folk på alltför långt håll. Haha.
Men tjaa, what can I say? Han är ju en liten pudding :) Miiin puddipuddipudding :)

Så de spenderade sin lunch i vårat kök där dom åt och retades med mej, men var ju trevligt med sällskap iaf ;)

Sen har jag gått till Lommen och skulle hämta nå kläder och en väska. Hittade mer än vad jag tänkte. Däribland nå plagg jag köpte när jag var 11/12/13 år, så dom fick följa med mej hem igen.
Efter att vi sett Top Model (kasta nu ut den där rödhåriga..jag mår lite illa av attse henne. Tror det är nåt med hennes mun jag inte gillar...) så kom Sandra och hämtade mej. Vi åkte till Sport-Anders där hon inhandlade fiskegrejer och fick en Rapala-keps på köpet,haha.
Efter en vända på Konsum åkte vi till henne och spelade lite gitarr och sjöng. Vi planerar inför sommarens spelning. :) Blir trevligt!

Men nu är det snart dags att gå hem och hoppa i säng, är trött. Imorgon blir det galej och mamma ska plocka upp Stampis och ta han till stugan. Så komemr vi dit på fredagen sen. :)


Snus är livet, så mycket falskhet bor det här
Den snus man förlorar vinner en annan
Så håll i snusen som du har kär...


How far would you go to defend your prilla?

Would you go to war? ;)

Inga kommentarer: