18 juni 2009

giiiivakt!

Idag är det Bakgårdsfestivalen på Gasskas. Känner mej riktigt laddad, känns kul att det händer nåt här som manfaktiskt inte vill gå miste om ;)

Hade svårt att sova igår. Var trött närj ag gick och la mej, men efter några kramar av en trött Jonas kom piggheten tillbaka. Han somnade...och jag gick och la ejpå vardagsrumssoffan för att läsa lite i My Booky Wook. Men så drog jag iställlet fram Lndonboken. Det skulle jag aldrig ha gjort! Haha. Alla fina minnen om min andra älskling (som då är den staden) kom tillbaka gånger 1000 och så låg jagoch bläddrade i den och kollade endel stationerför att se om jag ännu mindes vilken linje dom låg på, och se på fan att jag gjorde det. Haha.
Visste t o m att Elephant & Castle låg på svarta linjen, och den har jag inte ens haft någon anknytning till förutom att vi åkte förbi den flera gånger då vi bodde vid Oval.
Men var tvungen att kolla upp den ju då jag och Sandra igår bestämde oss för att vårat band ska heta just Elephant & Castle. :) Var ju lite roligt namn tyckte vi...

Nu är det fan dags att ta sej i kragen och ixa så man kan spara pengar och åka till denna underbara stad igen! Vill så gärna visa Jonas den världen..min värld! Han har ju visat så mycket av sin värld....:) trivs både där och i min värld.

Well well, nu sitter jag och Sandra och lyssnar på musik och har varsin drink framför oss. Vi ahr klätt oss i militärt tema :D Haha. Skitsnygga är vi ;)
Min outfit blev som militärt rock n roll. Men självklart finns det ett peacemärke på baskern min som jag ahr på mej! :D

2 kommentarer:

sandra sa...

hjälpans vilket fint bandnamn! :)

Cecilia sa...

haha, jag blev jättesugen på london i veckan! började med att jag hörde mile end med pulp, åka till mile end för att pissa, haha =D sen på jobbet kände jag nån lukt som påminde om nånstans i london =D vänd dig om för nu kommer den! hahaha, men du saknar väl bara ray ;)