04 juni 2009

Födelsedag

Ja igår fyllde man år då. Blev hela 22år.

Väcktes först av Jonas med pussar och ett "grattis" för att sedan somna om då han gått till jobbet. Sen väcktes jag igen av mamma som sjöng i luren.

När jag väl to mej upp hade jag ett "grattis"sms av sara också. :)

Jag fick paket hos sandra av både henne, harald och cecce (som skickat hit sina presenter).
Jag fick
av SAndra: Russell Brands självbiografi som jag längtat efter så länge och pete dohertys nya soloskiva.
av Harald: ett fältstaffli och en stor canvas att måla på
av Cecce: hello kitty lipbalm, halsband och två dukpannåer att måla på

Sen ringde josse och grattade :) ska få paket av henne sen. yeehooo! är roligt med paket ju!

Sen när Jonas slutade kom han hem med 2 röda rosor åt mej inslagna i rooooooosa papper. :) På ena rosen satt det ett fint halsband. Sne var det ett litet paket med ett tyghjärta i man kan hänga upp. Och så sist men itne minst, ett hemmagjort presentkort där det står att jag får min tatuering till ett värde av högst 1500kr (vilekt räcker åt den jag vill göra) när jag vill. :)
Söt han är :)
han sa "Jag kände att jag som ville ge nåt med ett hjärta iaf..." :)

Blev jätteglad för alla prezzisar :)

Sen åt vi lite tårta och såg på På Rymmen med Pppi Långstrump som gick på TV4 film. :)

Men idag blir det kalas! har städat lägenheten och gjort mej fin redan.
Sandra sa jag får 2 hemliga gäster dit! Harald lyckades jag klura ut, men vette fan vem den andra är ju! Spääänande! :)

Kommer väl slänga upp nå kalasbilder här sen :)

1 kommentar:

sandra sa...

grattis i efterskott sötunge! förlåt för att jag inte hörde av mig, men jag sitter som bekant mitt ute på engelska landsbygden och hade inte någon möjlighet att ta mig till ett postkontor. i'll make it up to you! hoppas du hade en fin dag i alla fall, och att du får ett finfint kalas ikväll! puss