24 juni 2009

Hot stuff

Ja nu kan man väl ändå säga att det är sommar..eller? jag sitter här hos Sandra och håller på att kokas ihjäl!

Vi har repat, och Jossis har lyssnat. Men nu är det färdigrepat för idag :)

Jag vill köpa nya kläder!! Vill vill vill!! :) Vore nice med lite nya paltor. Borde köpa mej ett par skogsbrallor också ma kan ha på fisketurerna och så, haha, använder ju bara Jonas byxor då. Men vore ju skoj med egna :)

Ja, vad ska man skriva egentligen? Vad har hänt senaste tiden..hm. Vet inte riktigt. Målade en tavla idag, men den blev inte riktigt som den skulle. Menmen,den får väl duga ändå. Fick två nya taveldukar av Jossis idag också, i present. Nice nice. Det är bara att måla enmassa nu då. Hehe.

Funderar på om jag ska klippa luggen igen nu även om jag tänkte spara ut den, hehe. Men såg bilder från när luggen fanns där..och jag saknar den! :)

nej, vette fan vad man ska skriva. Vi funderar på att flytta iväg nånstans, det lät ju lite spännande iaf. Vi vet bara inte vart. Men men, den som lever får se ;)

Nepp nepp, nu ska man vara social igen och leka med syster och Jossis.

VAD SKA JAG SKRIVA OM??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din vardag, alltså snus och fiske? :P

Cecilia sa...

du kan ju skriva om leonardo dicaprio! haha, han kan du väl en hel del fakta om ;)

Sara sa...

höhö leo ;) får mig osökt att tänka på en händelse som inträffade för någon dag sen... slog på mtv. visade sig att detvar cribs och bröderna Hanson eskordrade mig igenom Isaacs(?) crib :D haha för inte bor de väl ihop???