07 mars 2013

Lone wolf...

...calling wolf den. jo, jag är Rambo-skadad ;)

Idag spenderade jag dagen själv för det mesta.
Jag började med att leka med mitt läppstift jag hittade i sminkskåpet. Jag är ju inte en sån som använder sånt, men tänkte jag skulle testa. Jag målade fint på läpparna men tyckte det blev tråkigt, så jag målade lite till, hehe. Sen stod jag och gjorde grimascher framför spegeln med min jättemun.
Jo, jag är 25 år och fyller 26 om 3 månader...

Men sen var jag tvungen att torka bort det då jag åkte in till stan för att fönstershoppa lite i brist på annat. Råkade dock köpa med mej en klänning för 149kr, men det må så vara. Den ska få göra premiär på lördag då en gammal kompis från gymnasiet ska komma och vina med mej. Har inte träffat henne sen 2007 en jättesnabbis då jag sprang på henne på gatan här i Luleå under Lulekalaset. Det ska bli riktigt spännande! Sin karl skulle hon ta med sej också.

Så har jag och Josse tagit en 3km promenad med stavar, det var ju klurigare än jag trodde, men vi fick nog kläm på det tillslut, haha. Fler såna turer, tack!
Sen hade vi en liten tävling där vi på 5min skulle skriva ner så många stater i USA som vi kunde..jag skrev ner 13, varav en inte ens var en stat, hehe.
Så drog vi till med svenska landskap också. Jag skrev väl en ca 10st i tron om att det bara finns 12..det var visst 20nånting.
Vart var jag på geografilektionerna undrar jag?
Jo det kan jag svara på. Jag satt längst bak med Johan och skrattade åt hur fult "de tuffa tjejerna" hade klätt sej då stringen var uppdragen till nacken ungefär och byxorna alldeles för låga i midjan, hehehe.


Inga kommentarer: