04 november 2012

10 manliga favoritskådisar

1. Sylvester Stallone, aahh, lovely! Finns ingen som gör action som den mannen!

2. Johnny Depp, så jäkla bra på att skapa karaktärer man faktiskt tror på

3. Leonardo DiCaprio, helt över förväntan vad duktig karln är

4. Jack Nicholson, The Shining, behöver man säga mer?

5. Anthony Hopkins, att se när han glider över från sej själv till att vara Hannibal är obeskrivligt!

6. Peter Stormare, vet inte vad det är, men han har då lyckats charma mej som fan, haha

7. Adrian Brody, samma som med Stormare, det är nåt med han och hans skådespeleri jag inte kan få nog av...

Kommer tyvärr inte på några fler som är så där att jag verkligen vill se en film "bara för att han är med". Annars är det bara så där att "han var jäkligt bra i den rollen", så det får bara vara 7st på listan. Sen kommer jag väl på i efterhand att jag glömt någon, haha.


2 kommentarer:

Cecilia sa...

Vad hände med Giuseppe då? ;)

Anonym sa...

Haha, javisstja, han kanske borde ha fått vara med. Hade jag helt glömt bort, var så länge sen jag såg nåt med han :D

/Isabell