13 november 2012

10 favorittidningar

1. All om Historia - dyra som fan ju, så köper sällan, men det är ju spännande läsning!
2. Veckan NU! - är tyvärr en sucker för skvallerblaskor, man behöver inte tänka så mycket och det är mycket bilder
3. Nära - om övernaturliga saker. Ibland blir det lite mycket om änglar o sånt, inte lika intressant..haha. Jag vill ju läsa om spöken och såna spännande grejer!
4. NSD - vill jag ha reda på vad som händer så är det den jag läser
5. Barbie - kan inte låta bli att gilla serierna som är fotograferade bilder av dockorna
6. Kalle Anka & Co - vill också bo i Ankeborg :(
7. Mumin - vet inte om den finns längre, har inte sett nån sån serietidning på länge, men den var bra iaf
8. Hälge - underbart!
9. Nemi - hon är rolig hon
10. Wendy - vet inte hur många gånger jag läst alla mina gamla wendytidningar. Prenumererade från typ 2an och fram tills jag började gymnasiet.

Var nog ingen speciell ordning på dom där, beror ju lite på vilket humör man är. Köper sällan tidningar, och när jag gör det så blir det oftast skvallerblaskor, billig och enkel underhållning för en stund.¨
Men ibland lyxar jag till det med en historietidning, eller hugger första bästa pappa alltid har liggandes i stugan.
Tidningen Nära finns tyvärr inte i Jokkmokk, men i Luleå lyckades jag hitta den tillslut!

Coco läser NSDn i stugan

Inga kommentarer: