13 november 2012

10 kändiscrushar

1. Paul Stanley - ingen kan knipa hans första plats!
2. Sylvester Stallone - hängläppen hans har nån viss charm
3. Russell Brand - han är ju inte riktigt klok karln, men helt enkelt underbar!

sen har jag ingen mer nu, men kan ju fylla resten av listan med såna jag haft genom åren, haha.

4. Billie Joe Armstrong - jodå, när jag gick lågstadiet skulle han bli min närj ag blev stor
5. Taylor Hanson - vad tänkte jag då undrar jag?
6. Giuseppe Andrews - Nog är han lite charmig, men har som kommit över den där crushen nu, haha
7. Leonardo DiCaprio - Leo som Jack Dawson, nog blev man lite kär allt...
8. Zach Hanson - ja det växlade väl lite mellan de två på den tiden...blå eller bruna ögon, det var svårt att välja ;)
9. Pete Doherty - gillar han fortfarande då han gör så bra musik, men just crushen där har väl gått över
10. Ryan Philippe - i mellanstadiet var han väl skithet vill jag minnas, haha

Haha, ja vad ska man säga? Smaken min har då förändrats ordentligt sen dess...
 
Het - hetare - paul stanley ;) haha


Inga kommentarer: