25 februari 2012

Tiden går fort

Tiden går så jäkla fort nu. Kanske det är för att man jobbar, vad vet jag? Fort går det iaf. Bara en vecka kvar till det efterlängtade kalaset.

Hade en så lustig dröm för några nätter sedan. Jag var ute och gick här i byn så stannade det en bil, och gubben i förarsätet sa "Vill du ha skjuts", trött i benen som jag var så hoppade jag in i baksätet. Där sitter Paul Stanley himself, blimey! Vi brummade iväg efter Karatsvägen. En bit efter Skabram ser vi 6 björnar på vägen och jag utbrister "Men gud, vad gör dom här? Dom ska ju sova så här års!". Vi tyckte det var fränt att få se lite björnar och åkte vidare. Efter några mil körde vi tillbaka, och där vi sett björnarna va det nu 12 björnar istället! En björn ser man som i närbild (mian drömmar ser alltid ut som att det är filmat) som skriker nåt på japanska, sen "zoomas" det ut och alla björnarna stod i par och körde karate fighter mot varandra. Jag säger att "men det kan ju inte vara riktiga björnar, det verkar ju så onaturligt". En björn zoomas in, den kollar "in i kameran" och skrattar lite hehehe på ett hånfullt sätt. Vi kör vidare, och under hela bilturen har jag stört mej på Pauls handskar han har på sej. Mycket fula var dom. Sa till han att "Det där ser ut som nå handskar en gammal gubbe skulle ha" för att just efter jag sagt det komma på att, han är ju faktiskt ganska gammal, haha.
Vet att vi sen åkte upp på Lommen, sen vaknade jag och ville för genast somna om och fortsätta min dröm, men det var ju dags att fara till jobbet. Tusan också!

Du och jag Paul..


Annars inte nåt nytt. Har kännt på mej i en vecka ungefär att det är nån jag känner som är gravid, men vet dock inte vem. Kan inte ens komma på nån som lämpligen skulle vara det. Sen sa Ida till mej igår att hon också kännt på sej det. Hmm..skumt! Så ni kan ju hojta till om vem det är, haha, måste ju nästan vara nån vi båda känner till, annars är det 2 bekanta där ute som jäser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte jag iaf, som är preggers alltså, så där kan du ju då bocka av en bekant ;)

Josse