08 februari 2012

Tjall på linjen

Idag ringde jag till arbetsförmedlingen, och där kom jag till en telesvarare som försökte hjälpa mej.

-Säg namnet på den du...

- (jag hostar till)

-Ursäkta, jag förstod inte vad du sa

- Maria Falck

-Sa du Maria Alm?

- NEJ! MARIA FALCK!

- Det namnet finns inte registrerat. Försök igen

- MARIA FFAALLCKKK!!!

- Hon sitter i möte just nu

Jag försökte igen på uttalad tid att hon skulle vara tillbaka och rösten säger "Sa du Maria Valkara?"

Är det svårt att ha en riktigt telefonist som kan koppla en vidare eller? Haha :D

För övrigt så är det roligt att stå och lay upa paneler igen. Nu hoppas jag dom får fart på fabriken igen. Vill inte lämna stället en gång till!!

Det är kärlek det! (har snott bilden, hittade på google, förlåt! men det är från våran fabrik iaf)

Inga kommentarer: