26 oktober 2009

sonic boom

Ja, jag har varit på lite pissigt humör hela helgen. Huvudvärk och sen missa filmen vi skulel se pga trötthet gjorde ju inte saken bättre.
Så igår togj ag 200kr från matkontot vårat och köpte KISS nya skiva. Som en liten tröst. Blev det bättre? Jo, lite faktiskt. Skivan var helt okej.
Men nog undrar jag då, vad har hänt med Gene Simmons? Hans låtar ju han skriver är så långt ifrån hur bra de han skrev förut var.
men Pålle, han kan man lita på :D haha.

Klart det fanns nåt rötägg på skivan, men allt som allt tyckte jag den var rätt bra faktiskt. När jag hörde nsät sista låten, minns iten namnet nu (har bra hört igenom den 2 gånger) så täntke jag "now we're talking", det började ju låta lite KISS 1976 tycktej ag, men sen kom sången. VARFÖR ÄR INTE ACE KVAR?!?! Han hade varit perfekt för den ju! Haha. Menmen, man kan itne få allt. Låten var bra iaf. :)

Idag har jag faktiskt ett litet schema för mej själv. Det jag hade att göra var:
Miroi
Banken
Betala hyran
Apoteket
Posta brev
Köpa grejer till middagen

Och jo, jag ahr faktiskt följt den. Passade baar på att göra lite annat på nätet närj ag ändå var här och betalade hyran. :)

Jonas ville köpa en ny mobil till mej i fredags. Men då fanns inte den jag ville ha :( Så då får det vara. Än så länge funakr ju min, även om den börjar slå av sej självt allt oftare.
Nej, ska jag ha en ny vill jag ha en sony ericsson f305, har lärt mej att den heter så. vit ska den vara, ananrs får det vara. haha. mobiler är ju itne direkt nåt jag prioriterar högt, jag är ju en sån som ärver mobiler när andra (läs sandra) köper nya.
Jag är nöjd så länge det går att ringa och skicka sms. Resten spealr ingen roll. Men jag fastnade som för den vita fina. Billig var den också :) nånstans mellan 1000 och 1500kr. :) vet itne vad den har för funktioner, men jag är 100% säker på att den har ring och smsfunktion. haha

Nu är det trist, jag har inga filmer kvar att klippa! :( Nu är det gjort, och dom finns på dvd. What to do? Måste göra en ny film ju!! var längesen, förutom kalasfilmen.
Men med ett manus och rejäl planering. Måste börja fila lite. :)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

haha, nä mobiler är int speciellt intressant, fattar int vad man ska med nya till hela tiden om den man redan har fungerar, har ju bara köpt en själv hittills, den har börjat bli lite seg och hängde sig i helgen ( vad dumt det lät, haha ) men den får duga tills den dör helt ;)den överlevde ju ett dopp i fontänen t o m, hehe...ja en film! kanske man får vara med? =D

Sara sa...

Är jäkligt nöjd med min nokia N82 :) Finns bara en sak att störa sig på: den har ingen timer (om man nu skulle behöva en sådan)...

Men håller med, så jäkla intressant är inte mobiltelefoner. Inte heller datorer -fastän jag är förälskad i min nya lilla aspire one ;)

Kom över på te någon dag vettja! börjar4 skriva uppsats nu, och lär sitta hemma i tio veckor ;)