25 november 2009

Turdag?

Ja jävlar! Ibland tror man ju inte att det är sant. Jag har redan fått mina pengar! Så då hrj ag pengar till på lördag så jag kan shoppelishoppa :) Helhärligt ju!

Jag vaknade i morse, trodde att klockan var kanske halv 7 eller lite mer, då Jonas just kom från duschen. Men nehe, inte det inte, den var banne mej 10 över 6! Och det underliga var...jag avr pigg! Tänkte gå och lägga mej igen, men var inge trött så jag har varit vaken sen dess nu. Var länge sen jag klev upp SÅ tidigt ;) haha

Lite otur var dock att jag fått en liten glasbit i foten som inte vill visa sej då jag vill få ut den. Den är lurig!
Det avr så att han hade råkat stöta till eller nåt så att ljuset vi hade på en hylla i badrummet hade åkt i golvet och gått sönder. Han hade skyfflat ihop allt så gott det gick, men kalrt som fan det ska ligga nån liten jäkel och lurpassa på mian fötter. Jaja, sånt händer.
jag dammsög upp allting lite senare under morgonen (är så lyhört där i mupphuset att det kanske inte är så schysst att börja med sånt 6 på morgonen, haha) och nu verkar det vara glasfritt. Jag har då inte lyckats få en till besökare i fötterna iaf.

Så gick jag till Jokkmokks Hus för vi har inga avier för att betala våran hyra, bara till gamla lägenheten. Hon sa dom skulle fixa det och skicka ut till oss. Får väl hoppas att dom är lite snabbare nu än vad dom brukar vara med att göra saker som de säger att de ska fixa ;)

Har köpt mej en grekisk sallad som jag ska gå hem och mumsa i mej till lunch. Var sugen på en caesarsallad, men det fanns inte :(

Men mest av allt är jag sugen på granatäpple och pilgrimsmusslor, dock inte ihop.
Fast granatäppleä r SÅ jobbiga att äta, det ser ju ut som en slaktplats efteråt, och pilgrumsmusslor, ja det finsn itne i affären nu :( JAG MÅSTE HA!!!

För övrigt så..ja, jag känenr mej så kär just nu. Haha. Vet itne vad det är, men han blir som bara sötare och sötare på nåt sätt.

Inga kommentarer: