05 november 2009

The Office

Igår blev vi bjudna på "mat och potatis" (alltså kött och potatis) hos Katinka. Det avr gottinamnam. Var murkelsås till, mmmmmmmumsigtfullibibblan. :) Jag blev mätt och belåten och fick sen te serverat (nog var det väl eehh, guteblandning?) haha.

Sen kollade vi lite The Office. Haha. Det är så jäkla roligt (englands versionen alltså), men han är ju för jävla pinsam den där chefen. Jag vill som bara sjunka genom golvet, haha.

Ikväll skulle Ola och Ann-Cha (Jonas pappa med nya frun) bjuda på middag. Ska bli kul och se hur det ser ut hos dem nu. Har bara varit där då vi hjälpte att flytta grejer dit till nya huset. Tyckte det var fint redan då, trots att det inte avr iordningjgort, haha. Så ska bli kul :)

Imorgon blir det stugan. Då får jag väl spela spel? Snäälla?! :)

Igår gick jag lite smygande till Statoil, så ingen skulle få syn på mej. Jag gick med raka bestämd steg fram till kassan och högg fort som fan Martin Stenmarcks nya skiva och satte den i fickan på tre röda så fort den var i fodralet, haha, sen gick jag raskt därifrån.
Det är fan att man inte kan fråga efter presentförpackninagr där, haha, itne kan man ju lyssna på Stenmarck helelr ;) haha.
men skivan var bra. Inte lika bra som de två tidigare skivorna jag har, men schyssta låtar. Bästa år tvåan, Fix. :) Kan inte få nog, hehe.

Jag som hade tänkt önsak mej den i julklapp, men kunde verkligen inte hålla mej längre!
Så i julis vill jag ha en bra mascara (mina har gett upp nu), en grej jag hittade på slöjd detaljer som man kan göra pärlgrejer med. Ja, jag vet faktiskt inte vadj ag vill ha. :) haha

Justja, vi ska flytta till en etta nu snart. Vi väntar bara på att Jokkmokkshus ska ringa. Vi kommer alltså snart att bo..i mupphuset! Haha. Jaja, blir nog bra. Man får ju mer pengar över iaf. Haha. Eller ja, inte för min del, då jag betalar till matkassan och sen ahrj ag några slantar över. Men för Jonas blir det en jäkla skillnad. Han betalar ju hyran (som legat på 4500 nu och den till ettan är 2600) och sen lika mycket som mej till matkassan. Och han har ju inte nån fetinglön.
Så ja, det blir nog prima. Det enda minuset jag kan komma på är väl att köken är små där. Och jag gillar större kök där man får plats. Då är det ju kul att laga mat. Men på små ytor, sod off! Det tyckerj ag inte om. Blir väl en diet på cup noodles då istället ;)

Inga kommentarer: