24 november 2009

Sjumilakakor

Igår bakade jag kakor. Det var egentligen syltkakor, men jag bytte ut sylten mot choklado ch döpte om dem till "Sjumilakakor". De blev alldeles frasiga och goda. Perfekta skulle jag vilja säga!

På lördag ska vi åka till Luleå över dagen och julhandla. Hoppas bara jag hinenr få mian pengar innan dess, annars vet jag inte hur det ska gå till för min del! :( Om ingen känenr för att låna ut typ 1500 och få tillbaka då mina penagr rullar ;) haha. Tyckerj ag borde få dem senast fredag, annars kommer dom säkert på måndag eller nå bara för att jag ska behöva bli sur! Arrgh.

Idag har jag lyssnat på indisk musik hela förmiddagen och dansat lite för mej själv. Allt kändes som i en regnbågsdimma och var jättetrevligt. :)

Snart är det jul! Undrar undrar vad tomten kommer med. :) Jäkalr vad jag ska baka och ha mej här i december hadej ag tänkt. Haha. :) Har som aldrig julbakat tidigare då jag itne gilalt att baka innan. Men nu harj ag ju som blivit galen i det, så nu ska här bli andra bullar...bokstavligt talat.

Ryktet om denna omtalade Schackmatt sprider sej visst. Haha. Josefin (som spelade doktor i den) blev haffad av Ola som sa att han sett henne i en film och surrade på om den, var på Jossis som itne kunde minnas att hon "varit med i nån jävla Schackmatt" (som hon så fint uttryckte sej till mej, haha), hängde itne riktigt med. Men nu ahr hon fått se den iaf. :)
Så kom Ivan fram till mej igår då jag stod i KOnsum-kön och sa han ahde hört jag gjort en skitbra film och ville komma förbi nån dag och se den.

Då blri jag ltie nervös. Har inga problem med att visa en film jag gjort, men när nån har så där höga förväntningar, DÅ blir jag lite nervös över att filmen inte ska leva upp till förväntningarna. Var lugnt att visa för Ola och Ann-cha, dom förväntade sej väl ingenting, och så tyckte dom den var skitbra. Sånt är ju mycket bättre. :)

nej, dags att gå hem och plinka lite gitarr och ta ton.

Inga kommentarer: