16 april 2012

Frågor frågor

I brist på annat så svarar jag väl på dessa frågor som jag hittade på Sandras blogg. Det var väl meningen att man skulle hitta på 11 egna frågor sen och få folk att svara på dom, men den biten hoppar jag över, har för dålig fantasi för det idag ;)

1. Vad röstade du på i valet 2010?
Miljöpartiet
2. Skulle du rösta likadant idag?
Är inte så insatt i dagens politik, tyvärr, men tror att jag röstar på nåt annat nästa val
3. Vem är din favorit-Beatle?
John Lennon, såklart!
4. Hur tror du att människor omkring dig ser på dig?
Jag tror att vissa blir irriterade och vissa blir glada av att se mej. Lite färg och att vara lite egen borde ju göra folk glada kan man tycka :)
5. Hur ser du på dig själv?
Som en vinnare, haha. Är mycket stolt över mej själv. Blir glad då jag ser mej i spegeln (kanske inte mornarna man varit för lat för att tvätta bort sminket o ser ut som Alice Copper istället) och tycker att jag är rolig.
6. Vad är det godaste du vet?
Kolsyrat vatten, indisk mat och polkagrisar!
7. Hur långt kan du springa utan att stanna och gå en bit?
Var länge sen jag sprang, så jag vet inte.
8. Vad är du bra på?
Jobba, fantisera, baka, laga mat, regissera, och lite halvbra på musik o målandet
9. Berätta om din mest smärtsamma upplevelse någonsin?
Snackar vi smärta i kroppen måste det ha varit när min rygg (där längst ner i ryggen) var som värst och jag inte kunde gå, sitta eller ens ta mej upp. Men snackar vi känslomässigt smärtsammaste måste det ha varit när jag åkte från England i december 2007 och inte visste när jag skulle kunna åka tillbaka dit. Då kom det fan tårar på planet...
10. Vad är det pinsammaste du varit med om?
Tycker inte att saker är pinsamma riktigt. Visst, allt är ju inte kul, men det är ju bara att le och gå vidare och inte tänka på det så blir det som inte pinsamt iaf
11. Om du bara fick lyssna på en låt resten av ditt liv, vilken skulle du välja?
Det skulle nog bli Love Gun med KISS. Det var ju i och med den låten jag följde den vägen i livet, så nog vette fan att livet ska avslutas med den låten också ;)
 
 
 

Inga kommentarer: