03 april 2012

Lite att göra en kväll..

Ja, jag saknar verkligen att klippa filmer. Är fan dags att göra nåt snart. Men jag förstår mej inte riktigt på versionen av Windows MovieMaker som jag har, vill ha den jag hade förut. Jävligt underskattat redigeringsprogram måste jag säga. :)

Men idag då, så gjordej ag en liiiten liiten grej. Skulle nämligen lära mej en ny låt på gitarren idag men fick såklart inte ihop det, utan gjorde en egen version av skiten istället. Fast iofs så är det väl det som är meningen med covers...hehe.
Är ju inte direkt helnöjd med inspelningen då det var "första tagningen" efter att jag tänkt hur jag skulle göra, haha. Men kände att jag inte orkade öva och öva för att få det helt som det skulle. Så den är väl halvt improviserad, haha. Men vad gör man inte för att få klippa o klistra lite och klura ut hur det där förbenade programmet funkar? ;)

Så här har ni nåt att digga eller skratta åt, ni väljer :) Men texten är ju bra om inte annat... Så har jag valt att ta bilder från mitt kära England från 2006 och 2007; London, Southampton och Winchester :)

3 kommentarer:

REGNSJUK. sa...

Åååh! <3 Du är så bra. Och vilka minnen...

josse sa...

Roligt att lyssna på dig och kolla på bilderna, du är duktig!

Så kul med Lennon i gränden ;)
å snigelbilden där är ju magnifik hehe.

Anonym sa...

Tack, vad rara ni är :) kanske man ska ta o göra fler videos, fast försöka med rörlig bild :) men ni är också duktiga ju!! Haha, ja lennon i gränden lär jag ju då aldrig glömma ;) /bella