01 maj 2012

Update

Blev visst lite glest mellan inläggen här, men har inte så mycket att skriva. Jag tänkte göra ett långt utlägg om påsken, men det blev inte av, och ärligt talat så känns det ju lite förlegat nu, haha.

Men lite updates på vad som hänt sen sist:

- Fick MVG på min första inlämningsuppgift i finska

- Har paus i min finskakurs nu då jag fick komma till solcellsfabriken och jobba 4 veckor iaf, är inne på andra vecka nu

- Jag har en flygbiljett till London i juni!!!! Då drar jag, systrarna och niclas dit och dricker några iskalla magners och strosar runt och bara är

- På fredag ska jag åka till Luleå och hälsa på Jossis min

- Pappa har fyllt hela 70år och Jonas hela 30år

- På torsdag blir det sushi med kompaniet

- Vin är väldigt gott

- Jag måste köpa hårfärg

- Lägenheten är storstädad just

- Fiolen till Jonas är på väg till oss..äntligen!

- Sommaren är snart här!

Ja, det var väl det i princip...Ska ta och göra ett ordentligt inlägg snart :)

Inga kommentarer: