22 januari 2014

Vilken dag!

Just nu har jag Bodil på besök. Så igår kväll tittade vi några avsnitt Twin Peaks, som jag ju lovade syster Cecce i somras att jag skulle ge en chans till. 
Och ja, det var betydligt bättre denna vändan! Så charmig han är den där Dale Cooper, haha. 

Det blev en tidig kväll och mellan 10 och 11 slocknade jag, sov som en stock och vaknade...20 över 5! 

Klev upp när jag hörde Bodil slå igång tekokaren, drack en kopp med henne och sen for hon iväg till skolan.
Nu är klockan 1 och jag är helt chockad över allt jag fått gjort idag:

• Ätit frukost med ett avsnitt High Chaparral
• Diskat
• Tagit en liten promenad
• Badat badkar
• Läst ut en bok
• Gjort linsgrytan som är till middag
• Städat upp efter mej i köket
• Poppat musik o skrålat med

Nu kanske det blir en film och lunch i form av en grape och en smoothie. 
Måste ögna igenom bokhyllan också ifall jag har nåt spännande där, blir tokig utan en bok att läsa! 


Fin dag idag! Älskar när träden är vita och solen lyser :)

Inga kommentarer: