23 januari 2014

Ensam igen

Nu är man ensam igen ja, Bodil for i morse. 
Imorgon är det en vecka sen Jonas for till Gotland. Klättrar inte på väggarna ännu riktigt, men snart så ;) 

Har ont i magen idag, så ligger bara och latar mej vid TVn. 

Igår kväll såg vi klart första säsongen av Twin Peaks, så vi ska klämma andra säsongen när hon kommer igen i februari :) 

När jag gick in på Instagram idag såg jag en bild o såg inte vem som lagt upp den, så fatta inte vem det var och tänkte "vad är det för ett kex nån lagt upp?". Insåg sen att det ju var mitt egna kex paul stanley som lagt upp en bild på sej själv och resterna av sin födelsedagstårta :D 


Nu ska jag ta och titta på The Road to Guantanamo i väntan på syster Cecce som ska komma hit och äta linsgryta, så jag slipper äta mej less på linser igen. 

Beställde mej förresten 2 rullar med Sylvester Stallone idag till samlingen min. En av dom har jag inte ens sett, blir spännande. Klickade ner en bok också jag velat ha, uppföljaren till En blomma i Afrikas öken :)

Inga kommentarer: