08 januari 2014

Lat som fan

Idag var planen att fara till arbetsfömedlingen och hänga på låset så jag får göra min handlingsplan. 
Då jag, precis som alla andra dagar, väcktes av Black Diamond så kände jag mej dyngtrött och somnade helt sonika om. 
Vid nästa vakning kände jag bara "fuck it!" Och bestämde mej för att ta ärendet imorgon istället. 

Så, denna dag blev en dag i hello kitty-mysdressen, jonas lagade mat, och så har jag legat och läst i min bok. Men såna här dagar är ju rätt sköna ibland!

Igår kväll var jag sjukt sugen på kolasnören och persikor. I brist på båda delarna blev det ett äpple, inte helt nöjd efteråt. 
Sen började jag fundera över frukt. Är det lågsäsong för frukter nu? Jag hittade fan inte ens nån schysst grape igår! Jag som äääälskar en kylskåpskall grape till frukost :( 


Nåt annat jag verkligen älskar är mina gosedjur. Vill inte sova utan dom, haha. Just nu är dom 6st som sover i sängen med oss, och resten sitter i gästrummet. 
När jag var liten trodde jag att bara barn fick ha gosedjur, fick lite panik över det. Men ja, jag fyller 27 om 5 månader och än har knte snuten knackat på dörren för att ta mej på förhör om gossisarna, haha. 

Inga kommentarer: