01 juli 2009

Lasagne och sol

Igår åkte jag, Sandra och Harald ner på Notudden för att steka i solen lite. Saoutan vad varmt det blev! Fast jag ar ju inte där för att sola, utan för at umgås, såklart, hehe. Låg på mage i princip hela tiden för vi löste ett korsord och spelade yatzy.
Sen tog jag och Barret oss ett dopp i bassängen. var fan i mej lite för kallt i vattnet. Vi kom på en smarta idéen att gå utåt mot det djupa så man fick vatten på sej gradvis, men nog slutade med att man gick högt på tå tillslut, haha. men tillslut vågade jag ta mej några simtag. Pjuuh! :)
Sen på kvällen såg jagi spegeln att jag blivit mer kräftaktig till färgen och fått rejäla vita märken efter bikinin. Är knytband på den dessutom så var ett mycket lustigt mönster jag hade på ryggen som jag och Jonas hade väldigt roligt åt, haha. Men den bjuder jag på ;) Fick ju ha roligt på hans bekostnad också, han var tvungen att jobba över för han var inte klar med allt han skulle. Och tjaaa, "jobba över", det vet vi ju alla vad det betyder ;) hehe.
Men nu är då inte ryggen varm längre iaf. Det ä ju bra.

Gjorde lasagne till middag igår. Jävlart vad god den blev! Finns kvar enmassa så blir nog det till middag idag ien. :)

Men nu är det repnng med Elephant & Castle som gäller.

Tjing tjing

1 kommentar:

Cecilia sa...

Haha, poolen vi badade i i lördags natt var då varm, som barn poolen ungefär, om int varmare =D