30 juli 2014

Mustasch

När jag var 14-15 hade jag många udda tankar i huvudet. 

En tanke var att det hade varit kul om ena benet var en elefant, eller ett elefanthuvud rättare sagt. 
Så jag ritade ett öra, öga och sträck tvärs över "snabeln". 
Ansiktet var då alltså vid knät och snabeln löpte ner mot foten. 

En annan gång målade jag med en ljusgrön penna på handen och tyckte att grön hade varit en utmärkt hudton för mej, tror jag målade i princip hela handen. 

Men mustasch, det var nåt jag tänkte att nog verkligen skulle passa mej (lite mer rimligt också kanske, trots att jag inte har nån direkt skäggväxt, haha). 
Ritade en med kajal en gång och kände mej schnygg i spegeln, haha. 

Kan än idag se endel bilder på mej och tänka att "en mustasch på det där hade passat", haha, men det är inget jag går och drömmer om direkt. 
Men hade jag varit karl med bra skäggväxt hade jag garanterat haft en häftig musche! 

Får nöja mej med roliga huvudhårsmuschar nu, hehe. 

Inga kommentarer: