11 mars 2012

Forever

Ja, jag lovade ju som sagt var bilder från 20-års kalaset:
 Riktigt fin tårta av mej och Elin. Vi har gjort allt själva, förutom oblatet med Barbie på!
 Var inte igår man var ute på fest med Sara, men nu så! Gillar den här bilden skarpt. Hot Shots på G ;)
 Min käre kusin Elin aka Barbie fick sin drömpresent: Ken! av mej, Ida o Jonas. Så har hon ju sin fina Askungen-klänning på sej :D
 Jag o Sara på Opera, jag svettig efter dans...haha
 Kusin Lisa och Olle. O ida på hörnet,, som inte ville vara med på kort.
 Tycker inte det är utklädnad, gillar sånt ju! Haha, annars är det jag som Snövit ;)
Så har jag ju träffat min gamla arbetskamrat Bodil med sin lille son Ryan som t o m jag måste erkänna är söt som socker :D Hon var den första jag tyckte om på solcellsfabriken och jag är glad över att vi fortfarande har kontakt. :)


Förövrigt kan jag ju säga att det visst inte var så populärt att vi var utklädda till Disneyprinsessor på Opera den kvällen, haha. Men vem bryr sej vad folk säger? Man måste väl få vara som man är. Gillar att dra på mej lite fina klänningar, haha. Synd för dom twatsen att dom inte törs leva ut nån fantasi så där in public ;) Skulle lika gärma dra på mej Snövit-klänningen när jag ska på ICA, om jag känner för det. Inget kan få mej att må dåligt över mina val :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det är roligt att folk har olika stilar, jag blir glad av att se människor som verkligen vågar vara sig själva även om jag själv inte skulle sporta samma stil.

När kommer du hit? Det är ju Mars nu!

Josse

Hanna sa...

Heja heja er som klär er i vad ni själva gillar och skiter i vad andra tycker. Är det inte ett typiskt småstadssyndrom, att man hela tiden ska bry sig så mycket om hur andra beter sig/klär sig/gör? :)

Sv: Ja! Linsgrytor är ju smaskens, ska prova att göra ett nytt recept, mitt förra med curry i föll inte husets herre i smaken. Nästa gång blir det vitlök ;) Tack för tipset!