20 december 2009

Sunday morning comin' down

Söndag. Vaknade av att Jonas försökte väcka mej försiktigt och säga att jag hade en mardröm (jaså, det visste jag inte, hehe) och av att jag skrek till.
Klockan var kring åtta, han klev upp och donade på. Jag gav upp och klev upp jag med. Så vi roade oss med att slöa lite i soffan med att se Dr Phil, TV-shop för att slutligen se Dracula (den med Bela Lugosi såklart) för att sedan se lite gudstjänst.

Vi har alltså ingen TV-dosa, så detä r jobbigt att dra sej fram till TVn och byta kanal (dessutom börjar de knapparna ge upp nu dessutom) när man är lite trött.

Så blev vi bjudna på lunch av Sandra, så då tog mej till äntligen till duschen. Sen knackade det på dörren. Jag gick och låste upp, gläntade lite på dörren och hör en röst "Det är polisen!" shiiiit, men det var det ju inte, haha. Det var bara Pip.

Jonas fick i uppdrag av han att hämta våran hylla från han idag. Så fick jag skjuts till Sandra och åt god soppa och städade upp i köket sen. Blev skinande rent ;)

Nu borde jag dra mej hem egentligen för att..believe it or not...koka knäck! Känns tungt, haha, men kanske går bättre med lite hjälp, haha.

Inga kommentarer: