10 december 2009

Glögg

I fredags (ja, det är ju nästan en vecka sen nu, men sitter ju så sällan vid datorn) vart vi bortbjudna till Thomas och Sara på glöggparty. :)
Det avr dunderkul! God glögg (förutom en, som var för stark för min smak) och roligt sällskap. Haha. :) Måste vi göra om nästa år ;)
Jag har två favoritcitat från kvällen:
"Håll reda på din halsduk så jag slipper dö här bakom"
och
"Det är ju jättemånga som inte dricker på fredagarna, även om typ vi tänker fest på fredagar, ("men vad gör dom då?" frågar nån), Ja inte vet jag, sticker ut och skidrar eller nåt"

Haha. Jadu, nog avstår jag gärna alkohol även om det är fredag, men inte fan tror jag att det skulle bli skidorna för min del ;) Skullel nog ägna mej åt nåt trevligt istället.

Efter kalasandet ringde jag Josse som var på efterfest på Samernas. Jag gick dit, eller gick och gick, jag sprang fan men ändå var Åsgatan så jävla lång! Haha. Men tillslut var jag framme. Var trevligt där faktiskt.
Men nog måste jag säga att nej fan, såna där sena nätter är inte riktigt min grej these days. Haha. KOm i säng vid 5 på morgonen, och det kändes inte bra dagen efter kan jag säga.
Är mycket trevligare att lägga sej på bra tid och sen vakna pigg och glad nästa dag än som ett vrak med huvudvärk. Fy fan, inte roligt. Livet är roligare än festandet måste jag säga, helt ärligt.

Inga kommentarer: