18 februari 2014

Min käre vän

Och då menar jag min symaskin! Hur har jag kunnat leva utan den i så många år? Vet att jag i gymnasiet sa jag önskade mej en, då mammas som jag lånade var så dålig. 

Men så i julas fick en äntligen, efter en 10 års väntan! 

Pimpade den lite med Hello Kitty bara :) 

Vi har rdan haft några trevliga stunder tillsammans! 

Här är ju nyårsklänningen. Den gick prima att fira in det nya året med! 

Då jag sen tidigare hade en "Mrs Paul Stanley" blev det ju givetvis en "Mrs Manolito Montoya" också. 
Hur jag ska göra en Mrs Rambo är ju en helt annan fråga. Kamoflage är inte riktigt min grej, haha. 

Så senaste tillskottet. Måste bara göra nån liten finjustering på den :) 

Jo, sydde ju 2 kjolar också! En till mej och en till käre kusin, så vi kan matcha ;) haha
Ville egentligen ha det tyget fast i grönt åt mej själv, men hade råkat köpa så det räckte till 2 av det rosa tyget, så var väl lika bra. Och rosa är ju fint det med :) 

Har redan fler saker jag vill sy , det är synd man måste betala för tyg :( 

Inga kommentarer: