06 september 2009

Söndag

Fredagen blev trevlig. Jag och Jonas svängde ihop lite indisk mat och så kom Sandra över och åt och drack lite vin. Sen gick vi till Pip då det var pokerdags.
Jag och syster drack dock bara bärs och vin och roade oss utan att deltaga i spelandet. Men det gick visst bra i spelet, Jonas vann :) Whoooa!

Sen gick vi till Nadja, men det var inte lika roligt där. Haha. Vart en ganska tidig kväll ändå :)
Drömde om my little pony, haha.
Lördagen knatade jag upp till Lommen för att plocka vinbär åt mamma som jag lovat. Men fy fan vilken pina det var. Det kryllade av getingar så jag gav upp efter en buske, för dom ville inte lämna mej ifred.
Gick hem och kollade på Sex and tje City istället. Sen kom Jonas hem från fisketuren och vi lagade mat oc såg en rulle.

Jag tyckte att min telefon varit lite för tyst, det brukar ju klicka till iden ibland iaf. Och se på fan, på kvällen när jag tog fram yuppienallen så var den inte ens på! Idiottelefon. När jag slog på den så hängde den sej och slog av sej själv än en gång. Det är nog dags att skaffa sej en ny telefon snart, men jag tycker om min :) Trots att den har liiiiite för mycket personlighet, haha.

Idag har jag målat en tavla till Jonas. Men nu står den hos Sandra och Harald och torkar så han inte ser den i förväg. :) Hoppas han blir glad för den. Katinka var förbi, och hon tyckte iaf att den var fin. Sen fick jag en puss p kinden och så sa hon "Du är verkligen det bästa om finns. Jag är så glad över att du är här och tar hand om min pojke", haha, så söt hon är :)
Så har jag, Sandra och Harald varit och ätit på Kowloon. Det var mumsigt! :)

Inga kommentarer: