08 september 2009

Kära gamla replokal

Vestal Virgins glansdagar. Jävlar vad bra vi var den kvällen!


Idag stickade jag och syster på förmiddagen. Vill så gärna bli klar med min trekantiga sjal. Den blir nog fin när den är färdig :)
Sen tittade vi på e kär gammal filminpelning från Vestal Virgins-tiden. Fuuuuck vad jag saknar det bandet. Vi var jävligt bra!

Saknade mina röda sammetsbyxor också jag hade på mej vid tillfället. Men dom slutade i en soptunna i ett mörkt London i en trasig väska med lite annat som skulle kastas. :( Stackarna. Men dom var trasiga, men ändå väldigt fina egentligen.

Den där replokalen har fått vara med om mycket. Den var smutsig, stökig, och alldeles..alldeles underbar!
Är bara glad över att jag inte var med då allt skulle plockas bort därifrån. Det hade varit lite för ledsamt. :( Saknar det där smutsiga rummet väligt mycket. Det var alltid trevligt att knata ner dit till industriområdet, även om det avr 30 minusgrader ute. Man visste att det kalla skulle kännas långt borta så fort man kom in.
Älskade lilla replokal.

Saknar att spela i rockband också. Visst, trubardurduon är jäkligt rolig att ingå i, men inget går upp mot att få kliva på scenenm plugga i basen och rocka loss. :) I'm lovin' it!

Många band har det blivit genom åren. Endel skitbra, endel mindre bra, och endel dåliga. Haha. Men roligt har det varit!


Johan Bon Johan, Hells Bells och Metal Cowgirl. Tillsammans var vi Killer Queen

Sandra under våran Trucker Town Rebels-photoshoot

Josefin under våran Trucker Town Rebels-photoshoot

Jag, i perfekt rock n' roll-miljö, under Trucker Town Rebels-plåtningen

Inga kommentarer: