06 november 2014

Skrivkramp?

Ååh vad jag önskar att jag hade orken att sätta mej vid datorn någon dag och skriva ett ordentligt inlägg med vettigt innehåll (och sen skriva oftare än 3 gånger per år typ, haha). 

Men när jag kommer på idéer så finns inte tillfället, och när tillfället finns så försvinner idéerna! 

Veckorna susar då fram i rask takt. Jag tyckte att vi nyss satt hos Sandra och Niclas och skålade för att jag skulle börja på försäljning och service-utbildningen, det var ju banne mej 12/13 september! Nu är det redan november och utbildningen är bättre än förväntat. 

Den här veckan gick alla som hade inriktning på butiker ut på praktik och vi är 4 blivande receptionister kvar som just nu pluggar branschengelska. 

Som jag funderat över vad det var, hittills har det visat sej bara vara formell engelska helt enkelt, haha, men kul det med. Använder mej ju väldigt sällan av just formell engelska, så kanske man lyckas snappa upp nåt man inte kunnat sen tidigare. 

Jul snart också...dags att skicka sin önskelista till tomten kanske! 


Inga kommentarer: