13 augusti 2014

Doktor

Efter en veckas ringande till hertsö vårdcentral (jo, nog vet jag att det heter hälsocentral nu, men jag gillar gamla namnet bättre) så fick jag äntligen tag på mer än telefonsvararen. 
Jag fick mej en tid till på måndag, känns hur skönt som helst. 

Hon i luran jag pratade med frågade "Hur länge har du haft ont? En vecka?", jag sa lite skamset att "hrrm..tre år ungefär". Hon lät helt chockad, haha. 

Men nu, nu ni så ska ryggen återgå till en 27-årig rygg och inte en 80-årig rygg! 

Senaste tiden har det varit överjävligt och konstant smärta så man bara vill lägga sej och skrika, men vad hjälper det? Haha, så ja, nu har jag fått nog! 

Lär ju drömma mardrömmar på natten mot måndag att det är doktorn från Jokkmokk jag träffade för 3 år sen som börjat jobba här istället, och att det är han jag får träffa, haha. Då vet jag inte vad jag gjort! 
Men han jobbar förhoppningsvis kvar i Jokkmokk, eller förhoppningsvis har han bytt yrke. 

Nåja, bara 4 dagar kvar, det går fort! 

I brist på andra bilder bjussar jag på en från när jag och Jonasen min gick hem från fredagens födelsedagskalas. 

Inga kommentarer: