18 november 2013

Rynkor

Ja tiden går så fort så fort, är det redan måndag igen? På torsdag trillar månadens pengar in (om dom inte är nån dag tidig som så ofta annars). Jag tyckte nyss förra månadens pengar trillade in och jag betalade räkningarna. Vart tog månaden vägen?!

För några dagar sen drömde jag att jag vaknade och gick och kollade mej i spegeln. Det var knappt att jag kände igen mej själv, pannan var über-rynkig och lite vid ögonen också. Jag stod och pillade o försökte "släta ut dom", haha. 

När jag sen vaknade på riktigt kliade jag mej i pannan och blev förvånad över att den var slät ännu. 

Inte har jag nåt emot att få rynkor, det hör väl till det här med att bli äldre. Men riktigt SÅ rynkig hade jag inte velat vara vid 26. 
Detta är vad jag får till om jag rynkar till pannan, haha, ingenting i jämförelse med i drömmen. Snygga, mörka påsar under ögonen. Jävlar vad illa det såg ut, haha, måste lära mej sova!!

Jag tycker det känns lugnt att bli äldre, utseendet lär ju förändras ju mer tiden går, men vad gör det? Fjoll och skoj-bella är ju kvar ändå :) 

Förövrigt så hoppas jag vi kommer ihåg (och ids) promenera till Lulebo i veckan och se om vi kan få utnyttja våran bofond och få oss nå nya tapeter till tv-rummet. Är redigt less på detta vita som slängts upp i varje rum! 
Men ingen stress, vi har ju bara varit påväg sen februari ;)

Inga kommentarer: