10 september 2013

Höst

Ja hoppsan, här ligger bloggen och samlar damm!
Jag har flera gånger tänkt skriva, men så blir det aldrig av. Kanske att jag tar och gör en ordentlig uppdatering senare idag eller imorgon. Hela sommaren har ju hunnit passera och hösten smygit sej fram med sina sköna, svala grader på kvällar och nätter. 

Här är jag idag i alla fall. Har varit sömnlös hela natten, som vanligt, men istället för att somna på morgonen för att sova en 4 timmar bestämde jag mej för att hålla mej vaken tills ikväll så man får en hel natts sömn. Har fördrivit tiden med att sy, sett nån film, postat lunchat med josefin och nu blir det nog gitarr (bara internetta lite först så ryggen får vila lite, den säger ajaj). Ville köpa tyg idag för att sy en klänning, men hittade inget av intresse. Finns det bara en tygaffär i lule?!
Hittade ju enmassa andra tjusiga tyger, men det tar jag sen :) 

Det var väl allt för nu. Återkommer snart!
Hihi, paul stanley kör visst också med hello kitty-väska!

Inga kommentarer: