19 januari 2015

Hej då 2014


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fick följa med som VIP-gäst på Cleo, hehe



2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Sara och Bodil fick varsin ny pojke

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Höll mej i Sverige hela året, tråkigt nog

6. Är det något du saknat år 2014 som du vill ha år 2015? Ett jobb, blir tokig snart! 

7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 19 november var vi och tjackade titanringar att visa revir med


8. Vad var din största framgång 2014? Att jag gjorde bra ifrån mej i skolan

9. Största misstaget? Tror inte det blev några misstag riktigt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mina fina sår runt benen, som nu blivit ursnygga ärr, av stövlarna är väl värda att nämnas


11. Bästa köpet? Sängborden, de var så efterlängtade, och Paul Stanleys självbiografi

12. Vad spenderade du mest pengar på? Säkert vin och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick ett signerat Manolito/Henry Darrow-foto i brevlådan

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? Lift med Paul Stanley

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det var ett glatt år

16. Vad önskar du att du gjort mer? Snålat med pengar och motionerat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit snask 

18. Hur tillbringar du nyår? Nyår var jag fin i barockklänningen min, åt quesedillas och spelade bingolotto med Jonas, sen gick vi ut på krogen en sväng


19. Blev du kär i år? Det skulle vara i Dexter då, haha

20. Favoritprogram på TV? Har inte kollat så mycket som går på TV

21. Bästa boken du läste? Geronimo och Pauls bok

22. Största musikaliska upptäckten? Här har samma gamla skivor snurrat bara

23. Något du önskade dig och fick? Allt jag fick när jag fyllde år

24. Något du önskade dig men inte fick? En hundvalp

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Åt lunch ute med Jonas, var hos kusin Elin och tramsade och promenerade sedan hem och åt köpestårta med Jonas och syster Cecilia. Var perfekt väder ute!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? AC i lägenheten under sommaren, och ett jobb!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2014? Blommig, glittrig, färgglad.

28. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära

29. Vem saknade du? Farmor...alltid!

30. De bästa nya människorna du träffade år 2014? Några i min klass visade sej vara riktigt härliga människor


Det var ett prima år med mycket skratt, mycket grillande, mycket rygg/höft/bensmärta som äntligen löstes, blev ringmärkt med titan (som av en händelse råkade vara samma dag som Paul Stanley hade årsdag med frugan sin, haha) och 17 böcker lästa! 
Bring it on, 2015!

Inga kommentarer: